Auteur Topic: Feature request: Positie ondertitels altijd gelijk houden  (gelezen 808 keer)

MrMagic

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Feature request: Positie ondertitels altijd gelijk houden
« Gepost op: mei 24, 2017, 05:32:52 pm »
Beetje lastig te omschrijven, maar toch een poging:

Ik zou graag zien dat de positie van de ondertitels altijd hetzelfde is, ongeacht of een ondertitel uit 1 of 2 regels bestaat.

Momenteel is het zo dat een ondertitel die uit 1 regel bestaat qua verticale positie ergens geplaatst worden tussen de 2 regels in van een ondertitel die uit 2 regels bestaat.

Ik positioneer mijn ondertitels graag zodanig dat bij een film met zwarte balken de eerste regel net binnen het beeld valt en de tweede regel precies in de zwarte balk. Als ik dat nu goed instel voor een ondertitel die uit 2 regels bestaat gaat het mis met een ondertitel die uit 1 regel bestaat.

Illustratie huidige situatie:

Regel 1
-------          Enkele regel
Regel 2

Illustratie gewenste situatie:

Regel 1
-------
Regel 2          Enkele regel

Kodi en mijn oude Popcorn media player doen dit wel goed.

EricR

• Administrator
  • Full Member
    • Bekijk profiel
Re: Feature request: Positie ondertitels altijd gelijk houden
« Reactie #1 Gepost op: juli 07, 2017, 05:08:01 pm »
Bedankt voor de tip, hier een definitieve oplossing voor vinden lijkt lastig aangezien het afhangt van de verhoudingen van het beeldmateriaal maar het staat op de lijst!

De positie van de ondertiteling is momenteel al handmatig aan te passen. Door op de Pop Up Menu knop van de afstandsbediening te drukken tijdens het afspelen, Ondertitels te selecteren en vervolgens de Instellingen te openen kan je hiervoor de instructies op het scherm vinden.

« Laatst bewerkt op: juli 07, 2017, 05:19:06 pm door EricR »