Auteur Topic: Ibood blijft stommetje spelen voor wat betreft de IR eye kabel  (gelezen 3475 keer)

freddy

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Ibood blijft stommetje spelen voor wat betreft de IR eye kabel
« Gepost op: mei 16, 2017, 01:17:18 pm »
Net een mail gekregen van ibood mbt de beloofde licensies vwb de bluray menu ondersteuning. Dit schijnt goed te komen door toedoen van dune......echter wordt er mer geen woord gerept over het IR eye kabeltje wat er volgens ibood bij zit. Kom op ibood >:( is het nu echt zo moeilijk hier uitsluitsel over te geven of gaan jullie zitten afwachten tot de zichtperiode voorbij is.? Voor mij is het duidelijk, vrijdag nog geen uitsluitsel dan gaat hij weer retour. Dan kan ik namelijk net zo goed met mijn oude player verder. Ik vraag mij af wie er nog meer over denkt om hem retour te sturen?
« Laatst bewerkt op: mei 16, 2017, 02:22:29 pm door Jeremy »

Franky076

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Ibood blijft stommetje spelen voor wat betreft de IR eye kabel
« Reactie #1 Gepost op: mei 16, 2017, 03:20:50 pm »
Er is trouwens iemand die een bewijs heeft dat deze IR eye cable er bij geleverd zou worden. Iemand een printscreen gemaakt toevallig?

j-rune

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: mei 16, 2017, 03:31:10 pm »

Yep, het staat (nog) op de site: http://nl-nl.forum.ibood.com/products/60021-170503/dune-hd-solo-lite-4k-mediaspeler/ (zie ook de bijlage)

Ook heb ik een Wrong Delivery aangemaakt. Dit wordt door iBood als reactie gegeven op mensen die op het iBood forum vragen om de IR kabel. Dat moet dan binnen een x aantal weken. Gaat me niet gebeuren dat ik achteraf te horen krijg dat ik dit had moeten aanmaken om de IR kabel te krijgen...

johnberg

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: mei 16, 2017, 05:18:12 pm »
Is er nou niemand die hierover gebeld heeft met Ibood, krijg je toch meteen antwoord?

Samz

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: mei 16, 2017, 08:38:26 pm »
Ook een wrong delivery aangemaakt.

Franky076

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: mei 16, 2017, 08:47:08 pm »
Is er nou niemand die hierover gebeld heeft met Ibood, krijg je toch meteen antwoord?

Ik heb een email gestuurd via het contactformulier, kreeg bericht terug dat ik een wrong delivery moest aanmaken en daarin aangeven wat het probleem is.

basgsi

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: mei 16, 2017, 10:50:37 pm »
Ik heb ook een email gestuurd, want IR ontvangst is erg slecht en wil wel van de functie gebruik maken.

tijgert

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: mei 16, 2017, 10:58:45 pm »
Hier ook, 'wrong delivery' aangemaakt. Graag reactie en ze gaan anders beide retour voor de zichttermijn verstreken is.
« Laatst bewerkt op: mei 24, 2017, 10:57:38 am door tijgert »

Franky076

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: mei 17, 2017, 07:22:38 am »

Heb jij zelf al gebeld dan? ;)

johnberg

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: mei 18, 2017, 12:38:39 pm »
Heb ook maar een wrong delivery ingestuurd, zou ik per telefoon ook geadviseerd krijgen denk ik.
Verzoek nazenden of restitutie waarde van het kabeltje. 8)

Jeremy

• Administrator
  • Jr. Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: mei 18, 2017, 01:12:54 pm »
Heb ook maar een wrong delivery ingestuurd, zou ik per telefoon ook geadviseerd krijgen denk ik.
Verzoek nazenden of restitutie waarde van het kabeltje. 8)

Hoi John,

Er zit geen restitutie waarde op het kabeltje, de kabel wordt vanuit ons (Dune HD) standaard niet mee geleverd, ik denk dat je daarmee niet ver komt.

Eventuele ontbinding van de aankoop zal worden geadviseerd, dus terug sturen van het product :)
(En dat is het consumenten recht, ze bieden een oplossing bij geld teruggave)

Maar een speler van 199,95 voor 99,95, stuur je hem daar echt voor terug? :)

Gr, Jeremy

DuneDoc

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: mei 21, 2017, 10:10:50 am »
Ik heb de screenshot in deze thread bekeken en vergeleken met de HTML-pagina die ik van dit aanbod had opgeslagen (kan iedereen nu ook nog doen). In mijn versie staat alleen de IR-poort genoemd, maar het kabeltje is 'verdwenen'. Ik neem dus aan dat het om een vergissing gaat die iBood later gecorrigeerd heeft. Wel flauw, want als een bedrijf iets aanbied (zie screenshot) dan moet het geleverd worden, of geld terug. Ik denk trouwens dat het kabeltje niet veel oplevert (kost alleen genoeg als je het aanschaft...).
Overigens zat er bij mij een 3.5mm A/V connector bij met slechts 2 RCA-connectoren (tulp-pluggen). Deze wordt echter zowel in de screenshot (zie hiervoor) als in de download van de HTML-pagina toch echt als volgt omschreven: "(via 3.5mm A/V connector inclusief 3xRCA adapter)".
@iBood: krijg ik nog een A/V-kabeltje met 3x RCA-connectoren?

(Edit: Jeremy)
Stuur even een mailtje naar support@dune-hd.nl met een foto van het kabeltje, er moet wel degelijk een 3x RCA in zitten, anders zorg ik dat je er een krijgt.
« Laatst bewerkt op: mei 24, 2017, 08:42:51 am door Jeremy »

Hulliee

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: mei 21, 2017, 11:53:15 am »
Ik heb de screenshot in deze thread bekeken en vergeleken met de HTML-pagina die ik van dit aanbod had opgeslagen (kan iedereen nu ook nog doen). In mijn versie staat alleen de IR-poort genoemd, maar het kabeltje is 'verdwenen'. Ik neem dus aan dat het om een vergissing gaat die iBood later gecorrigeerd heeft. ...

Die IR kabel wordt nog gewoon genoemd op iBood zelf:
http://nl-nl.forum.ibood.com/products/60021-170503/dune-hd-solo-lite-4k-mediaspeler/
IR extender poort inclusief IR eye kabel

waves

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: mei 30, 2017, 09:00:57 pm »
vandaag een mail gehad van Ibood:

Helaas zijn wij er achter gekomen dat er iets mis is gegaan met de aanbieding. We hebben aangegeven dat er een IR kabel meegeleverd zou worden, maar dit is helaas niet gebeurd. We zijn in gesprek met verschillende leveranciers om te kijken of we deze IR kabel alsnog kunnen naleveren.
Zodra er meer informatie beschikbaar is, dan zul je hier uiteraard verder over geinformeerd worden.

Voorlopig heb ik het in een kastje gezet, en bij gebruik gaat het deurtje open, maar ideaal is het niet.
Maar Ibood herkent het probleem, dat is een begin.

Iboodidebodi

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: juni 07, 2017, 01:33:52 pm »
Een 3.5 IR eye en een verloopstekkertje naar 2.5 besteld bij AliExpress € 1.89 inc verzenden.  Maar helaas werkt dat niet of moet er iets ingesteld worden bij de instellingen van de Dune?