Auteur Topic: Instellen DVBT2  (gelezen 32 keer)

Robert

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Instellen DVBT2
« Gepost op: september 29, 2019, 04:26:38 pm »
Ik heb zonet een Dune HD Duo 4K aangeschaft. Belangrijk is voor mij dat ik er DVBT2 uitzendingen mee kan bekijken en kan opnemen.
Ik loop nu tegen en aantal zaken aan.
Bij het instellen van de DVB zenders vindt de Dune 121 zenders. Bij het maken van de zenderlijst blijven er slechts 9 van over, die niet gecodeerd zijn. Ik weet dat ik op mijn lokatie 5 regionale zenders kan ontvangen en een hele rits Duitse zenders. Hij plaatst dus enkel de zenders van een frequentie in de zenderlijst. Je kunt niet handmatig verder zoeken en meer zenders aan de lijst toevoegen.
Wat ik verder niet kan vinden, en ik kan mij totaal niet voorstellen dat dat niet zo'n dure machine is ingebouwd is een opname mogelijkheid met timer en EPG. Ik heb wel een programmalijst maar kan een programma dat in de toekomst ligt niet selecteren om op te nemen. Weet iemand hoe dat de EPG werkt en hoe je timeropnamen kunt maken ? Als het niet mogelijk is dan ben ik geneigd het apparaat terug te sturen want dan is het enige voordeel t.o.v. mijn HD Max dat de codec HEVC in de HD Duo 4K aanwezig is maar daar vind ik de prijs te hoog voor. Ik heb ook een Xoro ontvanger met opnamemogelijkheid. die werkt redelijk.
« Laatst bewerkt op: september 29, 2019, 04:59:18 pm door Robert »