Auteur Topic: Hoe het opzetten van een NFS server op Windows 10 Enterprise  (gelezen 67 keer)

DruidCtba

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Hoe het opzetten van een NFS server op Windows 10 Enterprise
« Gepost op: mei 29, 2018, 05:23:43 pm »
Personal'm problemen met de SMB-protocol om lossless m4a en ISO BD menu te spelen.

Het gebeurt dat in een Russisch forum vertelde me die soepel draait op het NFS-protocol, en deed proeven, zelfs in de DUNE HD SOLO LITE te lopen, maar wat is niet aan mij uitgelegd in detail is hoe ik het opzetten van een NFS server op mijn Windows 10 Enterprise (gedownload omdat het heeft ondersteuning voor NFS, maar kan nergens vinden hoe het te configureren), zag ik dat heeft programma's zoals HaneWIN en WINnfsd gratis betaalde, maar ik weet niet hoe u hen zo kan ik mijn gedeelde mappen die hebben gelezen deze verschillende externe HDD en 2 interne HD op mijn bureaublad.

Ik moet ook weten hoe ik deze configuratie in DUNE HD SOLO LITE maken, weet niet hoe dat te doen, ik ben helemaal verloren en ik hoop dat ik deze antwoorden hier in dit forum, ik woon in Brazili├ź en ik gebruik google vertaler dus willen de fout verontschuldigen vertaling in zijn moedertaal.

Att.

Druid®.