Auteur Topic: Bugs/feedback melden aan Dune over Pro 4K  (gelezen 3459 keer)

Crossworlds

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Bugs/feedback melden aan Dune over Pro 4K
« Reactie #15 Gepost op: september 23, 2018, 05:51:07 pm »
Pracht apparaat, ik had hem gekocht zodat wij eindelijk ook netflix en videoland via een kwaliteits product konden kijken. Ik heb al meerdere dune apparaten gehad.

Helaas werkt netflix niet meer en krijg steeds de melding: UI-800-3 (207003)

Maar ook na een fabrieks reset en met de laatste firmware krijg ik weer een andere melding. Dat zou betekenen dat het apparaat niet geschikt is?

Iemand anders ook dit probleem of wet iemand how ik dit kan oplossen?

rotel1

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: september 23, 2018, 07:02:21 pm »
inderdaad, apparaat is niet geschikt :(

Crossworlds

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: september 24, 2018, 01:40:52 pm »
Dit is wat ik kreeg als reactie van de verkoper. Maar de gewone Netflix app werkt ook niet.

"Navraag bij de fabrikant geeft aan dat de normale Netflix App wel werkt, en dat eerst de HD (1080p) variant snel weer ondersteund zal worden. Voor Netflix 4K is er een procedure opgestart door hen om "Netflix Certified" te worden. Netflix heeft namelijk zonder vooraf hiervan kennisgeving te doen de 4K ondersteuning op o.a. mediaspelers gestopt. Let wel, wij of de fabrikant hebben nimmer invloed op zogenaamde 3th party apps" en kunnen dus ook niet garanderen dat zaken via de Android/Google Play store altijd blijven functioneren. Nu is het zo dat de Dune HD Pro primair een media speler is voor lokale media maar door de integratie van Android en de Google Play Store is het logisch dat hij ook voor o.a. Netflix gebruikt zal worden.Daar wij niet kunnen aangeven dat op de korte termijn Netflix HD zal werken of zoals aangegeven geen invloed hebben op 3th party apps kunnen wij u alleen maar adviseren om indien dit voor u onoverkomelijk is en/of u juist deze speler heeft gekocht om Netflix 4K te kijken en niet wil wachten op de certificering procedure deze te retourneren en uw geld terug te vragen."

Als je bij de fabrikant kijkt:

https://dunehd-europe.com/index.php?page=pro4k

"Direct links to online video services: Quickly start watching a movie via connected video services (such as Netflix) directly from the movies catalog."

Niet iets adverteren wat je niet waar kunt maken  ;D

blue2578

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: april 03, 2019, 05:25:13 pm »
dune hd pro 4k (tv292a/b) and the new firmware v.190330_0254_r13 having following bug: Sound dropouts only on dolby digital plus (E-AC3) bitstream  >:(.
This Bug has started from Firmware v. 181123_2026_r13 it is not removed today  >:( >:(
« Laatst bewerkt op: april 03, 2019, 05:28:17 pm door blue2578 »

henkbart

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: april 14, 2019, 10:35:09 am »
Sinds de laatste firmware spelen een heleboel YouTube 4k films niet meer. Je hoort heel even het geluid en dan stopt hij met de melding dat hij de video niet kan afspelen.
Met de vorige firmware deed hij dat wel....

Hybride

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: mei 05, 2019, 09:17:27 am »
Netflix werkt niet goed hier. Bij het begin van streamen stopt de app. Laatste firmware.