Auteur Topic: Kunnen mijn 2 Dune Smart H1's in de prullenbak????  (gelezen 515 keer)

BernhardG

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Kunnen mijn 2 Dune Smart H1's in de prullenbak????
« Gepost op: maart 17, 2018, 02:03:46 pm »
Heb er jaren ontzettend veel plezier van gehad maar de laatste tijd heb ik toch steeds vaker films die niet kunnen worden afgespeeld. Volgens mij ligt dat aan Dolby Atmos of Dolby DTS.
Heb de laatste firmware.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Gerritje

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Kunnen mijn 2 Dune Smart H1's in de prullenbak????
« Reactie #1 Gepost op: maart 17, 2018, 04:01:36 pm »
Zover ik weet hebben deze twee geen invloed op het afspelen, alleen het probleem dat je geen geluid hebt zou kunnen voor komen, maar meestal bevatten deze bestanden ook andere geluids sporen. Wat voor bestanden probeer je af te spelen? Ik kan je wel een website geven waar je perfecte nieuwe films kunt downloaden voor jouw Dune maar ik denk dat ik dat via de pm moet doen  ;)
« Laatst bewerkt op: maart 17, 2018, 04:04:14 pm door Gerritje »

EricR

• Administrator
  • Full Member
    • Bekijk profiel
Re: Kunnen mijn 2 Dune Smart H1's in de prullenbak????
« Reactie #2 Gepost op: maart 22, 2018, 11:54:16 am »
Dat er steeds vaker mediabestanden verschijnen die niet ondersteund worden door de H1 zou goed kunnen. De speler is namelijk al wat jaartjes oud en biedt geen ondersteuning voor enkele nieuwere mediaformaten, zoals het opkomende HEVC/H265. Het afspelen van door de H1 ondersteunde bestandsformaten zou uiteraard niet achteruit moeten gaan, als dit wel het geval is kan ja het best contact opnemen met de support van Dune.