Auteur Topic: Qnap NAS in Dune HD solo 4k weergeven  (gelezen 286 keer)

MacD72

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Qnap NAS in Dune HD solo 4k weergeven
« Gepost op: januari 06, 2018, 05:00:51 pm »
Ik wil uiteraard nu met de aanschaf van deze mooie Dune mediaplayer de films en series automatisch laten koppelen aan hoesjes en informatie over de films / series.
Ik heb eerst geprobeerd om via de netwerk link mijn Qnap NAS vanuit Dune te benaderen maar dat krijg ik niet voor elkaar. Hij geeft dan aan dat ik geen toegang heb tot die bepaalde map waar de films in staan. Maar op de ene plek op internet staat dat ik ".."moet gebruiken bij ip adres en bij andere zonder de aanhalingstekens. Het is mij ook niet duidelijk of ik volledige ip adres van de NAS moet invoeren of zo'n sub adres bijv. 24.0.0.1.
Op de NAS heb ik NFS aangezet dus daar kies ik dan voor maar dat pakt ie ook niet. Aparte inlog aangemaakt op de NAS voor de Dune pakt hij ook niet.
Ik kan nu wel via samba er bij komen maar als ik dan de foto's en info er bij wil laten halen en laten indiceren geeft hij aan dat ik niet online ben terwijl de Dune aangeeft van wel en ook een firmware update heb kunnen doen dus ben wel online.

ik snap er niets meer van, wie kan mij helpen?

EricR

• Administrator
  • Full Member
    • Bekijk profiel
Re: Qnap NAS in Dune HD solo 4k weergeven
« Reactie #1 Gepost op: januari 11, 2018, 11:07:35 am »
Heb het zojuist even getest en het lijkt erop dat de MyCollection server er momenteel uit ligt. Zal eens informeren, ik denk dat ze met onderhoud bezig zijn.

Als hij weer online is zou het in ieder geval helemaal goed moeten gaan via SMB.