Auteur Topic: Firmware verzoekjes voor o.a. Dune HD Solo Light  (gelezen 640 keer)

rkamphuis

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Firmware verzoekjes voor o.a. Dune HD Solo Light
« Gepost op: januari 04, 2018, 10:43:38 pm »
De plus punten van de Mede8er MED600X3D waar ik een aantal veel van gebruik en wat ik bij deze speler mis, misschien kan er wat van deze onderstaande punten toegevoegd worden aan deze mooie stabiele speler van Dune. Verder is dit een redelijk waardige opvolger van mijn Mede8er. Maar de Mede8er wordt nog wel veel gebruikt.

1.> Repeat functie:  -Repeat Track (de huidige track herhalen, muziek nummer herhalen of b.v. een tekenfilmpje herhalen, wordt veel gebruik door mijn dochter, daarom wordt de Mede8er nog steeds veel gebruik)   
                                -Repeat All ( is zoals het nu alleen is bij de Dune).
                                -Repeat A-B (voor oa het herhalen van stukjes uit een cursus)

2.> Folder protection, Het beveiligen van folders met een code, b.v. folders met movies die niet geschikt zijn voor kinderen,

3.> Reeds bekeken Indicator.

4.> Ondertitel helemaal onder in het beeld, is bij deze speler niet helemaal mogelijk, ondertiteling gaat zakken tot  -36 pixels (letter grote medium) daarna stopt het met zakken (vertical shift gaat door tot -240 pixels), ik heb graag de ondertiteling zo ver mogelijk onder in het beeld.

5.> Ondertiteling kleur wit is bij de Mede8er een stuk witter, vind ik zelf prettiger om naar te kijken.

6.> UPNP/DLNA  render heb je nu een plugin voor nodig, zou eigelijk standaard in de firmware moeten zitten.

7.>NFS mount moet je bij de Dune handmattig instellen, zoals de IP adres en folder locatie,
bij de Mede8er gaat dat allemaal automatisch, heet daar NFS mount 'Auto Scan"

8.>Opslaan van de configuraties instellingen, als je om wat voor reden dan ook een fabrieks reset moet doen. Dan is het makkelijk om b.v. via een restore de naar jouw ingestelde configuraties weer terug te krijgen, anders ben je weer een aardige tijd bezig om het weer goed voor elkaar te krijgen.

9.> Op starten in Favorieten

10.> Nu kan je alleen maar te beginnen in een folder vanaf de 1e mediabestand boven in de folder naar beneden, maar het zou ook makkelijk zijn als je de andere kant op kan vanaf de 1e mediabestand, voor als je bijna bij het eind van een folder moet zijn.

11.> Preview View, als je deze heb aanstaan bij de Mede8er dan zie je de foto in het klein voormaat op het scherm, sta je op een muziek file dan hoor je de muziek al en ga je op de movie bestand staan dan zie je in het klein de film incl het geluid.
« Laatst bewerkt op: januari 05, 2018, 12:21:14 am door rkamphuis »