Auteur Topic: Nieuwe Firmware voor de Dune HD Lite.  (gelezen 2403 keer)

polypenko

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Nieuwe Firmware voor de Dune HD Lite.
« Reactie #15 Gepost op: maart 29, 2018, 08:44:59 am »
Kreeg deze reactie van Dune Taiwan op mijn vraag wanneer een nieuwe firmware zou worden
vrijgegeven voor oa. the Dune Solo Lite.

Citaat

We do not have such plans in the near future. :'(

einde citaat.

Betekent dit het einde van enige verdere ondersteuning?

rotel1

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: maart 29, 2018, 11:23:08 pm »
haha zijn we mooi voor de gek gehouden, ze zijn daar de schaamte voorbij. voel mij ook voor de gek gehouden met die loze beloften
kan dit forum wel sluiten.
Maar om eerlijk te zijn heel jammer.

Wie weet is het een 1 april grap, dat kan ook natuurlijk ;D

rotel1

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: maart 29, 2018, 11:26:12 pm »
Kreeg deze reactie van Dune Taiwan op mijn vraag wanneer een nieuwe firmware zou worden
vrijgegeven voor oa. the Dune Solo Lite.

Citaat

We do not have such plans in the near future. :'(

einde citaat.

Betekent dit het einde van enige verdere ondersteuning?

Eric heeft het antwoord hoop ik, die zit dicht bij het vuur.
Of is dit een 1 aprilgrap ;D

polypenko

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: april 06, 2018, 11:25:19 pm »
Ik heb ondertussen de moed opgegeven, al 5 maanden totaal geen enkele informatie
of nieuwe firmware releases meer vrijgegeven.
Het lijkt wel of Dune verdere ondersteuning heeft gestaakt. :(

EricR

• Administrator
  • Full Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: april 09, 2018, 12:57:23 pm »
Het duurde even maar n.a.v. de mail van Dune Taiwan naar Polypenko heb ik maar eens om opheldering gevraagd:

Ik heb van Dune te horen gekregen dat er voor de huidige modellen wel degelijk firmware updates op de planning staan (zie ook http://dune-hd.com/firmware/). Zelfs voor de oudere modellen waar recent MyCollection voor uitgebracht is zullen nog updates uitgebracht worden.

Momenteel lijkt het er echter op dat de volledige capaciteit gaat naar de ontwikkeling van de nieuwe modellen. Het zou dus best kunnen dat deze firmware updates nog even op zich laten wachten.
« Laatst bewerkt op: april 09, 2018, 01:31:45 pm door EricR »

polypenko

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: april 10, 2018, 10:57:16 pm »
Eric, bedankt voor de nadere uitleg.

Dat verklaart het ea.

DruidCtba

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: juni 05, 2018, 06:06:51 pm »
Hoe kun je de firmware van DUNE HD SOLO LITE 4K als FINAL (versie "170602_0154_r11" (stabiele versie)) zetten als er nog steeds problemen opgelost moeten worden? De meeste hebben betrekking op het standaard SMB DUNES-protocol, problemen die al in eerdere versies waren opgelost, zoals DUNE HD SMART D1.

1. Sommige BD ISO voeren BD MENU niet uit op het SMB-netwerk, sommige worden uitgevoerd als ze werden geconverteerd naar één ISO-bestand en niet in mappen, andere niet.

2. Ik kan geen verliesloze M4A (ALAC iTUNES) bestanden afspelen op mijn SMB-netwerk, het geeft foutmelding: bestand kan niet worden afgespeeld, maar als ik een USB-stick of USB aansluit op DUNE HD SOLO LITE 4K, wordt het probleemloos afgespeeld.

3. Ik kan geen dvd-bestandenmappen en dvd-ISO via het SMB-netwerk afspelen, het opent eenvoudigweg het dvd-menu niet.

4. Hoewel het is ingesteld op automatisch summieren van audio, respecteren mijn verliesloze audios niet het punt waar ik stopte en start ik het bestand elke keer dat ik het opnieuw probeer af te spelen, zowel op het SMB-netwerk als pendrivers en HD's aangesloten op de USB-poorten van DUNE HD SOLO LITE.

5. Automatisch hervatten wordt alleen uitgevoerd voor SACD-R ISO-audios DSD.

6. Ik heb veel tijd gevraagd om de DUNE sorteerinstellingen zo in te stellen dat het mijn laatste optie onthoudt, maar ik ben nog niet beantwoord, omdat ik veel bestanden heb gedownload in utorrent en omwille van het houden van zaad, ze blijven nog lang in deze map staan, verander dit alstublieft zodat het me doet denken aan mijn laatste sorteeropties voor bestanden.

7. Er is nog steeds geen ondersteuning voor SACD-R ISO voor hybride bestanden en momenteel speelt de DUNE HD SOLO LITE 4K alleen het STEREO-gedeelte van de SACD-R ISO en niet het 5.1 MULTI CHANNEL-gedeelte.

8. DUNE HD SOLO LITE 4K heeft nog geen ondersteuning voor het afspelen van MLP-standaard-DVDA-bestanden, maar speelt alleen AC3-audio af wanneer deze in de DVD bestaat.

Er is nog veel te doen in DUNE HD SOLO LITE 4K, vooral met betrekking tot het SMB-protocol dat al werkte voor alles wat ik hierboven liet zien in apparaten zoals DUNE HD SMART D1.

Ik hoop dat je de gebruikers van deze lijn van DUNE nog niet bent vergeten, omdat je dit product nog steeds op de markt hebt te koop en altijd al jaren de firmwares van de vorige producten hebt onderhouden en het altijd als respect voor de gebruikers hebt gezien. .

Att.

Druid®.

Postscriptum Items 2 en 3 waren al opgelost en hebben weer problemen gehad met deze nieuwste stabiele versie, hoe kan zoiets HDI deze nieuwste firmware als stabiel kunnen zetten als ze eerdere problemen terugkregen en de problemen die ik hierboven heb genoemd niet heb opgelost, ik heb e-mails lange tijd naar ondersteuning gestuurd en niets is opgelost?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

How can you put the firmware of DUNE HD SOLO LITE 4K as FINAL (Version "170602_0154_r11" (stable version)) if it still has problems to be solved? Most of them concern the standard SMB DUNES protocol, problems that had already been solved in earlier versions such as DUNE HD SMART D1.

1. Some BD ISO do not run BD MENU on the SMB network, some of them run if they were converted to single ISO file and not in folders, others not so.

2. I can not play lossless M4A (ALAC iTUNES) files on my SMB network, it gives error: file can not be played, but if I connect a USB stick or USB to DUNE HD SOLO LITE 4K it plays smoothly.

3. I can not play DVD files folders and DVD ISO over the SMB network, it simply does not open the DVD's MENU.

4. Although it is set to auto-summaring of audios, my lossless audios do not respect the point I stopped and start the file every time I try to play them again, both on the SMB network as pendrivers and HD's connected to the USB ports of DUNE HD SOLO LITE .

5. Auto resuming is only run for SACD-R ISO audios DSD.

6. I've been asking a lot of time to set the DUNE sorting settings so that it remembers my last option, but I have not been answered yet, because I have many files downloaded in utorrent, and for the sake of keeping seed, they stay in this folder for a long time, please change this so that it reminds me of my last file sorting options.

7. There is still no support for SACD-R ISO for hybrid files, and currently the DUNE HD SOLO LITE 4K only plays the STEREO part of the SACD-R ISO and not the 5.1 MULTI CHANNEL part.

8. DUNE HD SOLO LITE 4K does not yet have support for playing MLP standard DVDA files, it only plays AC3 audios when they exist in them.

There is still a lot of things to do in DUNE HD SOLO LITE 4K, especially with regard to the SMB protocol that already worked for everything I showed above in devices like DUNE HD SMART D1.

I hope you have not forgotten the users of this line of DUNE, because you still have this product for sale in the market, and have always been maintaining the firmwares for many years of the previous products, and always put it as respect for its users.

Att.

Druid®.

P.S. Items 2 and 3 had already been solved these problems and have again had problems with this latest stable version, how can such a thing HDI can put this latest firmware as stable if they returned previous problems and did not solve the problems I mentioned above, I've been sending emails to support for a long time and nothing has been resolved?

rotel1

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: juli 05, 2018, 10:23:46 am »
Voor zowel de VobSub ondertitels als de subtitle scraper weet ik alleen dat dit eraan zit te komen. Wat precies de planning van Dune is en wanneer we dit kunnen verwachten is mij helaas niet bekend.

Al iets bekend?
Dit forum is zo dood als een pier, het lijkt wel of dune ons vergeten is.
Maar goed, geduld is een schone zaak.

Gerritje

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: juli 08, 2018, 11:53:17 am »
Momenteel lijkt het er echter op dat de volledige capaciteit gaat naar de ontwikkeling van de nieuwe modellen. Het zou dus best kunnen dat deze firmware updates nog even op zich laten wachten.
Dan is die capaciteit zeer laag want zelfs over de nieuwe modellen is helemaal geen nieuws meer te vinden.één nieuw modelletje is met moeite te verkrijgen en verder blijft het daar ook bij... :-\
« Laatst bewerkt op: juli 08, 2018, 01:26:30 pm door Gerritje »

rotel1

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: september 10, 2018, 05:42:18 pm »
bijna weer een jaar verder, pff
1 ding is zeker, ik zal niet snel een nieuw type dune kopen, weinig vooruitgang bij die club, iets wat ik nooit verwacht had.